Translate

1 Şubat 2010 Pazartesi

HAYAT !!

 alt tarafı bi hayattı elimden kayıp giden... elimden alıp gittiğiniz....

neresinden yakalamaya karar veremediğim, sürekli düşmekle kalkmak arasında gidip geldiğim bi hayat... bazen yaşamaktan zevk aldığım ne olursa olsun ' yaşanmaya değer ' dediğim, bazense isyanlarımın doruklara  ulaştığı anda ' yaşamak istemiyorum ' dediğim .... evet herşeye rağmen hayattayım yaşıyorum ....

çocukluğumdan gençliğe bu kadar hızlı adım atacağımı tahmin etmezdim hele benden gençliğimi de istediklerinde yaşayamadan kaybolacağı korkuttu beni .... korkularımla yaşamayı , gözyaşlarımı içime akıtmayı, ağlarken gülmeyi öğretti hayat bana ...

istediklerimle yaşadıklarım okadar uç noktalardaydıki yaşamk istedilklerimle yaşadıklarımı  ayırt edememekten yoruldum ...

yoktunuz .... o hayatın zorluklarına önce ittiniz sonra  orda  yalnız bıraktınız .....

hayat dedim  sustum .... susmalıyım dedim ağlayamadım....

' hayat ' ın arkasına gizlenen özneler sizdiniz ve ben artık sizin  bana yaşatmak istediklerinizi yaşamak istemiyorum ...... Alt tarafı bi hayattı demenize izin wermiyorum .... 

herkes kaldığı yerden değilde başlamak istediği yerden başlasa

' BANA HAYATIMI GERİ VEREBİLECEKMİSİNİZ? '

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan

Sevmek ya da sevmemek işte bütün mesele bu!...

     İnsan sevmeye nereden başlamalı? Günün sorusu bu olsun.       İnsan en çok kendinin düşmanı ve yine en çok kendinin dostu. Bir söz va...

Popüler