Translate

3 Ocak 2013 Perşembe

Alınan Kararlarda Can Yakar ama Gitmek Gerekir Bazen

Gelmedin hiç susmalarıma...
Oysa hayaline alışıktı burası.
Yabancılıkta çekmezdin aslında...
Şaşırırdın biraz belki...
Dilim seni anlatırken yüzüm gülerdi,
Anlamaman normal..
Sensizliklerime koca bir acı sıkıştırmıştım oysa...
Görmedin...
...
Bakışımı yüzüne sürmeyeli aylar olmuştu,
Hasretim 'sen' kokuyor, yaralarım 'sen' kanıyor,
Gözlerim seni intihar ediyordu yüreğimin uçurumlarından

ve
Ben seni 'sus'uyordum sana 'su'sarken gözlerim...
Seni çiziyordum hayallerime,
Gözlerin uykularıma suikast düzenlerken..
Seni yargılıyordum yüreğimin dar ağacında,
Yanımda olmamana savaş açıp kızgınlıklarımı satın alıyordun..
Yetmedin sevgili..
Ben gecelere ağlamalarımı gösterirken,
Yetmedin..
Sen hayallerimde saltanat sürerken, seni bende ki 'sen' le aldattım...
Durma kes cezamı..
Bana kalbinde müebbet ver sevgili..
Gönlümün yüzüğünü parmağına tak da canıma nişanlan..
Hiç kimse olamadı bende 'sen' gibi..
...
En büyük mutluluklarıma gülüşün hep bir beden büyük..
Adın; dudağımın çaldığı en güzel şarkı...
Cehennemi aratmayan özlemin...
Üstüne ömür dikilen bir arsa; gözlerin...
Kalbime sağlık ne güzel de sevmişim seni...
Hal böyleyken beni senden fazla sevebilecek biri neyi ifade eder ki,
Kalbimin tutsağı 'sen' olduktan sonra...
Durma sevgili..
Kalk gel sende susmalarıma..
Otur bakışlarımın içine..
Sende oku biraz,
Okudukça sana anlatacaktır;
GÖZLERİM ADINA YAZILMIŞ BİR ŞİİR KİTABI ARTIK..
Kelimeleri hamal tutsam yine de taşıyamaz güzelliğini..
Şu denizler ne kadarı ederdi ki gözlerinin?..
Zaman geç oldu sevdiğim..
Hasretini kapat artık..
Ört sensiz yerlerimi..
Papatyalar serperim rüyalarına rahat uyu sevgili..
Nasılsa birazdan bende sızar kalırım..
Adı'nmış beni her gece her gece sarhoş eden,
...
Acıma bana sevgili...
Üzülme...
Sıkma canını..
Ben her gece yokluğunu içer içer sızar kalırım böyle..
Alıştım ama 'sen' gül(en)yüzüne ağlamaklı perdeler çekme..
O gözlerin yaşla dolsa senin 'CANIN' yanar sevgili..
Göz yaşlarımda boğulur mutluluklarım..
'sen' yeter ki mutluluğun ateşini yak,
Güneşi kopartırım sana ben...
Kalbinde ki seni seviyorumları dudağına sür,
ve
Canıma yaklaş..
Durma öyle uzakta..
Hadi tut şu 'SENİ SEVİYORUM'un ucundan daha bir ömürlük işimiz var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan

Sevmek ya da sevmemek işte bütün mesele bu!...

     İnsan sevmeye nereden başlamalı? Günün sorusu bu olsun.       İnsan en çok kendinin düşmanı ve yine en çok kendinin dostu. Bir söz va...

Popüler