7 Haz 2010

Hadi Falıma Bak'ma :/

Rüyamda gördüm seni! Gittiğin günden sonra çok kez görmüştüm ama bugünkü gibi değildi. Sarıldım! Öptüm! O mis kokunu doya doya içime çektim. ( İ. T.) Keşke hep bizimle kalabilseydin.....
Sorunlu geçen günlerimden hep bi yara almadan sıyrılmaya çalışma çabamda nekadar başarılı oluyorum bilinmez. Şimdilik bunları umursamamaya çalışıyorum. E. falına baktırmış.Ben çıkmışım ve durum kötü. Kardeşe fal baktırdım durum kötü. N'oluyo len düşman müşman bir sürü kötü şey çıktı, birde ' ayyy sen çok iyi birisin yaaa ' derler. Ha s. lan dürüst olunda dostumu düşmanımı biliyim. 'Neyse ben zaten fala inanmam' ( avutma psikolojisi ) desemde içten içe kemiriyo bişeyler beni. Kim len benden bu intikam alacak olan adam, çıksın ortaya düşünmeyim bende dimi ama... neyse ben onu bunu şunu düşünürken uyku düzeni iyice bozuldu ( bi düzelmedi zaten ) Yatağıma uzanıyorum kitap okuyum diye okuyorum okuyorum okuyorum uyku var ama uyumak istemiyorum sonra bi dalıyorum uykuya uyandırabilene aşk olsun!... İşte  tamda o gün gördüm seni rüyamda. Ne güzeldi! O gök gürlemeseydi yatağımdan sıçrayarak o rüyadan uyanmazdım sanırım. Nasıl bir sesti o yaa!.. Hayatımda öyle bi ses duymadım sanki baş ucumda çok şiddetli bi bomba patladı savaşın ortasındayım gibi zaten yatağımdan kalkar kalkmaz pencereye koştum dışarda neler oluyo diye. Baktım ki hava berbat yağmur başladı. Derin bi ohhh çektim tekrar uzandım yatağıma ama uyku falan hak getire uykunun u' su kalmamış dedim' beş dakika uzanıyım kalkıyım ' kalkmadım tabi uzandıktan on dakika sonra tekrar uyumuşum. Kolay değil saat beşte uyumuşum... Gördüğüm en güzel rüyayı kar saydım o gün onun sevinciyle mi desem hüznüylemi desem bilemedim şimdi geçirdim işte o günü.
İki gün önce bi  iş için ajansa gittim olur gözüyle bakıyorum, önce ajansa gittim gergin bi hava ablamız ortağıyla ayrılık yaşayacak onun gerginliği neyse beni bağlamaz dedik oturduk 20 tane bayan var içlerinde. A. i çağırdım uzun zamandır görüşemiyoruz görüşelim diyerekten geldi sarıldık öpüştük koklaştık hasret giderdik azıcık E. de geldi hep birlikte gülüştük falan E. gitti ben ajansta dolaşıp duruyorum M. abimle konuşuyorum bir kızın M. abiye kızın nasıl yazıldığını falan izliyorum :D  çok fenaydı len kız yalnız olsa atlayacak adamın üzerine o derece sexi yavaş kendini buruştura kırıştıra konuşuyo:D Firma sahibi geldi adam demezmi iki yabancı dil istiyorum diye yuh lan bu işte demi yabancı dil!... ( başa bela bi kurs şart) Olmayacağına şartlandırmıştım kendimi olmadıda benim için süpriz bi olay yok yani.Her neyse adam seçti gitti ben ajanstayım hala tanıdıkya muhabbet falan oyalanıyım diye. Ortam gergin zaten gitsene ne diye duruyosun sanki... ortada gezen bi hatun ajans sahibinin ortağının annesiyle tartıştı ve kadına ' gerizekalı, salak ' cinsinden hakaretlerde bulundu. T. annesine bu şekilde davranıldığı için arkadaşlarını toplayıp ofisi dağıttıracağını falan söyledi. M abi hatunu ve ajans sahibesini ( K.) dışarıya gönderdi bana da dedi ama ben kabul etmedim. Bunlar gitti ben ve M. abi kaldık ofiste tabi T. annesi ve T. nun bi arkadaşıda var T. nun annesi geldi ve benden defalarcakez özür diledi böyle bir ortam yaratıldığı için kendini suçlu hissettiğini falan söyledi. On dakika sonra ofise takım elbiseli adamlar doldu bunlar konuşuyo ben T. nun annesini sakinleştirmeye çalışıyorum. Olay üzerine konuştuktan sonra bayan biraz rahatladı ve gündelik olaylardan konuşturmaya çalıştımki kafası dağılsın dahada rahatlasın diye arada sırada diğer odaya geçip durum kontrolü yapmayıda ihmal etmiyorum tabi. Mutfağa geçtik ben bi türk kahvesi yaptım karşılıklı içtik, olayında tatlıya bağlandığını duydum  ve çıktım. Kapıdan çıkar çıkmaz derin bi Ohhhhh! demeyide ihmal etmedim. O gün çok mutluydum tatlı bi telaş vardı. Bu olayların hiç biri huzursuz etmemişti beni. Bu günlerde var yine bi dalgaya çıkar kokusu.. Bugünlük yeter bukadar. Ulen bende biriktiriyorum biriktiyorum yazıyorum anlatamadığım çok şey kalıyo bundan sonra iki günde bir yada günlük yazacam :P
Hadi kaçtım ben !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder