16 May 2010

Selvi Boylum



Nereden baksan iki hafta daha bu hafta sonu eziyetini çekeceğim sabah olmaması iyi oldu ama o pazar günleri evden çıkıp derse gitmek pek bir zor geliyor. E. 'nin dersi saat bir de benim dersim üçte anlaştık ikimizde bir de gidiyoruz ve birbirimizi bekliyoruz beklerken de dersimize çalışıyoruz evde geçirsek o zamanı , çalışamayız iyi oluyor yani. Ders bitti bir kaç mağazaya girip E. abinin nişanı için kıyafetlere baktık E. ne alacağına karar veremedi fikri bir gidip bir gelir haldeydi önce 'ağır bir elbise alıyım' dedi sonra aman ya ne gerek var daha basit bir şey alıyım düğünde alırım abiye tarzı bir şey diyerek vazgeçti güzelim elbiseden bende bir abiye beğendim ama bizim düğünün nerede yapılacağı belli olmadığı için abiyemi yoksa daha klasik bir şey mi alayım karar veremedim. E. abisin evlenmesine çok şaşırıyor ' abim lan abim evleniyor ' nidalarıyla şaşırıyor bana normal geliyor tabi abisini o kadar fazla tanımadığım için E. bir kaç kere abisinin sevgilisine sormuşta utanmadan :D 'eminmisin bak abimle evleniyosun' diyerekten :D ee kız körü kütük aşık cevapta ' Evet ' oluyor ( bir biz aşık olamadık zaten şöyle :P ) aslında erken bir karar verdiler gibi geliyor ama mutlu olacaklarına inanıyorlarsa evlensinler tabi canım :) şimdiden E. abim ve nişanlısına mutluluklar diliyorum bir ömür boyu mutlu olurlar inşallah ( Amin ) :)) Böyle tatlı telaşlarla da unutuyorum kendi sıkıntımı aslında sıkıntı olmayacaktı bu benim için bir rahatlama belki de gerçekleri görme anı olacaktı.
Dillere destan bir aşk yaşayamadım yada büyük bir aşk insan ne kadar sevdiğini bilirmişte karşısında ki ne yaparsa yapsın hep şüpheye düşermiş.Olmayacak bir hayale kapılmadım kapılmamda ne olduğumu ne olduğunu biliyorum ;)
Bugün sinemaya gidecektik E. ' yle ama olmadı :( Hep hayal etmiştim bir gün 'Selvi Boylum Al Yazmalım ' sinemalarda gösterime girse ne güzel olur diye . Gerçekleşti. Sinemada izleyemezsem bu filmi kendime küserim :( Ama istiyorum ki bu filme değer verdiğim sevdiğim birisiyle gidiyim ki unutulmaz bir anı unutulmayacak ve hep yanımda olacak birisiyle yaşayım. ( tek gitmeye de razıyım :P ) Şimdilik bu kadar gittim ben :)

2 yorum:

  1. Kuzum bugün bizimkiler çok fena kapıştı :/ Bilmiyorum ne olacak...

    O filme gideceğiz hem vallahi hem billahi :D İnan sana ban :))

    YanıtlaSil
  2. tamam kuzum gidicez biliyorum :)

    YanıtlaSil