6 May 2010

Hayata Dair

Ne kadar kötü günler geçiriyorum ( geçiriyoruz ) bitsin artık bu ne ya... her şey yoluna girdi yuppiii falan diye sevinirken gelen bütün kötü şeyler üst üste geliyor. Nasıl bir hayat düzeni içindeyiz ? Neyse ki başa gelen kazaları sıyrıklarla atlatıyoruz, manevi zararımız az olsa da maddi zarar büyük oluyor. Aman canım ' cana gelmesinde mala gelsin ' evet ama o anki psikoloji berbat bir şey atlatmak zaman alıyor ( yani manevi zararı o kadarda az olmuyormuş) Başımızdaki belalara şöyle bir ' kış kış ' diyerek tekrar yaşamaya devam etmeye çalışıyoruz. Kendimizi ' verilmiş sadakamız varmış ' diyerek avutuyor. Bunlar dışında günlerim klasik... Artık kursu hafta içine aldık buradaki ders saatleri daha yoğun ama önceki dershaneden daha iyi ( hukukçu hariç ) O nasıl bir şey ya... Tırsıyorum resmen görüntü, ses ayrı bir olay 22,5 senelik zahir ömrümde görmedim ben böyle bir şey... Bu kadar etkilenmemin sebebi sanırım K.'nın anlattığı olay daha fazla girersem bu konuya gece bana yine uyku yok :hu Konuya geri döneyim dershaneden çıktıktan sonra önce bir Fantasy Land 'e gidiyoruz değişmez ( her gün olmasa da haftada 1 gün mutlaka ama oyunda baya ilerledik bitireceğiz o zombileri :)) Finaller yaklaştı ama ben hala kitabın sayfasını çevirmiş değilim. Bu kadar stres arasında sabretmem gereken çok olay geçiyor başımdan mesela geçen hafta bir ev için kadın sürekli arıyor seviniyorum kadın ciddi diye  dört gün boyunca sürekli konuştum telefonda akraba olduk resmen neyse evi göstereceğim gün geldi bende bir heyecan bir heyecan H. S.' yı aradım beni alacak kadın ve sülalesiyle de evin yakınlarında buluşacağız H.S. beni aldı yanında başka bir temsilci ( çok bilmiş...buranın her bir yerini avucunun içi gibi bilirmiş ) ben hiç sesimi çıkartmadım zaman var diye bu çok bilmiş görünümlü salak bizi bir yola yönlendirdi o yoldan çıkabilene aşk olsun lan zaten adam araba sürmeyi bilmiyor oda ayrı bir konu zaten nereden baksan 30 yıldır araba kullanıyordur ama yok ona kullanıyor denilemez sanki kağnıyla gidiyoruz bir saatlik zaman içerisinde o araba da prof. sürücüler sayesinde rahat beş kaza atlatmışızdır evet beş dakikalık bir mesafeye biz bir saatte gittik ama nasıl bir sabırdır bendeki ağzımı açmayarak tek kelime etmiyorum hala. Geldik nihayet buluştuk evin olduğu yerdeyiz evi dışarıdan gösterdim kadın ' biz bu eve baktık ' demez mi , der dedi de. Bir insanın üzerine de bu kadar gidilmez ki bir günde. Şaşkın bir bakış savurduktan sonra kadın cümlelerine devam etti ' ama resimlerdekiyle aynı değil ki bu ev ' tabi benim gözler hala kadının üzerinde ve ' o resimleri ben çektim resimler üzerinde en ufak bir oynama yok yani resimler bu evi yansıtıyor siz gördüğünüz ev ve sitede gördüğünüz resimleri ayırt edemeyecek kadar aptal mısınız ? ' dedim ve eve geçtim. Tabi ki rahatlatmadı bu cümlecik beni birazda H.S. ve temsilciciğe bişiler söyledim evime geldim. Kendi çizgimde yürümüşüm başka biri olsaydı bu olayda ne olurdu ki ?:P :hu Hayattan küçük bir yaşanmışlık ...
Hayatta her şey olup bitiyor her şey geçiyor işte geçmeyen bir şey kalmıyor insanın atlatamadığı hiç bir şey kalmıyor  sadece zamanları değişiyor, bunları atlatmanın. Geçeceksin sende bir gün geçivereceksin acın sızı sızın sadece anılardan ibaret oluverecek .... ( Aşk- ı ızdırab) :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder