8 Nis 2010

beklenmeyen telefon :/

dünün yorgunluğu bugünde devam etti... Dün telefondaydı gözüm sürekli bi süre çalmasını bekledim daha sonra başka bir yere kaldırarak işime döndüm bir ara ve telefonda 1 cevaposız çağrı bi heycanla baktım özel numara ufff nasıl kızıyorum kendime anlatamam aramış işte sen nasıl birisin o vakit bulup seni arıyor ama sen açamıyosun o telefonu kaç oldu bu diyerek kendime bir sürü bir sürü laf sayıyorum ama ne fayda bi de okadar eminimki onun aradığına bi daha o telefon çalmayacak sanıyordum ama sabah özel numara çağrısıyla uyandım :Suyandım teli elime aldım açtım ' efendim ' dedim ama cevap yok ve takkk! teli kapattı ardından bi msj 'ebru nasılsın? ' nan kimsin sen? hayır knt de yokki arayım kimsin soruyum telefon numarasıda kayıtlı değil akşam tekrar bi özel numara aynı olay iki saniyelik bi sürede tel kapanıyo :/şimdide mesaj üzerine mesaj... eneem böylelerine sinir oluyorum ya ara konuş yada o manyak manyak mesajları çekene kadar adını yaz tanıt ..  bi sapığım eksikti oda oldu tamamlandım ( nasıl tamamlanırım diğer yarım çok uzaklada :(  ) neyse bugün fazla yazasım yok yarın erken kalkıcam uyumam lazım şimdi .... muck muck

2 yorum:

  1. Bi keresinde sınıftan bi arkadaşımla(kız) biraz küs gibi olduk.Ayrıldık sayılır.İşte sonra bi süre konuşmadık ama ben dayanamadım gittim oturdum yanına.Telini değiştirmişti ama benim yüzümden değil.Neyse dedim ki.Bu akşam beni çaldır numaranı kaydedeyim.Yok vermeyeyim felan dedi başta ama sonra tamam dedi.Numara yapıyo o da teli vermek istiyodu.Tamam dedi.Sonra akşam dersten çıkıyoruz.Baktım cevapsız çağrı.Bi sevindim bi sevindim.Kaydederken yanlışlıkla boş mesaj gönderdim.Sonra hemen bi daha attım özür dilerim kaydederken yanlışlıkla mesaj attım diye.Sonra şöyle cevap geldi.Kimsiniz.? Ne demek kimsiniz be.Numara yapma Çocuk dedim.Ben çocuk derim bazen.İşte yok dedi ben şaka yapmıyorum kimsin.....yA dedim ne demek kimsin sen çaldırdın beni.Bırak şimdi...neyse ben o olduğundan eminim ama bir türlü he demedi.Ben çoktan kaydettim bile.Ben ona Büdü derdim.Büdü diyorum bişeyler anlatıyorum.Büdü ne diyo.Of sinir oldum dedim..Bazı sorular sordum test amaçlı.Baktım saçma sapan cevaplar veriyo.Sonra arıyorum teli aç dedim.Açamam dedi.Ben de bizim kız şaka yapıyo anlaşılacak diye açmıyo dedim.Neyse..sen kimsin dedim şakacıktan.Dediki ben denizliden bilmem kim(erkek).Ya of valla bunaldım dedim.Arıyorum aç dedim.Aradım açmadı aradım yine açmadı.Sonra bi açtı.Aman Allah'ım arkadan ferdi tayfur dan bi parça çalıyo.Kimsin lan dedim.Ben denizliden bilmem kimim.Sohbet eetmek istedim.sen de konuşunca konuştum.rasgele bi numaraya çağrı yapmıştım dedi.Bi sinirlendim bi kötü oldum.Küfredip kapattım teli.Yani zamanlama harika.Herşey beni sinir etmek için ayarlanmış sanki. :)

    YanıtlaSil