8 Nis 2010

beklenmeyen telefon :/

dünün yorgunluğu bugünde devam etti... Dün telefondaydı gözüm sürekli bi süre çalmasını bekledim daha sonra başka bir yere kaldırarak işime döndüm bir ara ve telefonda 1 cevaposız çağrı bi heycanla baktım özel numara ufff nasıl kızıyorum kendime anlatamam aramış işte sen nasıl birisin o vakit bulup seni arıyor ama sen açamıyosun o telefonu kaç oldu bu diyerek kendime bir sürü bir sürü laf sayıyorum ama ne fayda bi de okadar eminimki onun aradığına bi daha o telefon çalmayacak sanıyordum ama sabah özel numara çağrısıyla uyandım :Suyandım teli elime aldım açtım ' efendim ' dedim ama cevap yok ve takkk! teli kapattı ardından bi msj 'ebru nasılsın? ' nan kimsin sen? hayır knt de yokki arayım kimsin soruyum telefon numarasıda kayıtlı değil akşam tekrar bi özel numara aynı olay iki saniyelik bi sürede tel kapanıyo :/şimdide mesaj üzerine mesaj... eneem böylelerine sinir oluyorum ya ara konuş yada o manyak manyak mesajları çekene kadar adını yaz tanıt ..  bi sapığım eksikti oda oldu tamamlandım ( nasıl tamamlanırım diğer yarım çok uzaklada :(  ) neyse bugün fazla yazasım yok yarın erken kalkıcam uyumam lazım şimdi .... muck muck

3 Nis 2010

bugün başlık düşünmek istemiyorum :/

Nihayet sınawlardan birisini bugün verebildim.sınava yetişmek için ayaklarım çok cefa çekti :( sınaw 9:00 da ben sınava 9:15 te girdim. hayır bilmiyosun neden yakın diye otobüse bindiriyosun benimle beraber iki üç kişi daha vardı şoför mağduru... ben sadece içimden geçirdiğim kadarını biliyorum onlar neler söyledi bilmiyorum ama acıdım bi an şoföre :D öyle yada böyle iyi bi şekilde hazırlandım bu sınava girmek istiyodum güzel de geçti :)) Sonucunda güzel gelmesini umuyorum hani olurya kalem kaymıştır başka şık falan işaretlemişimdir :P hayali bile kötü böyle bişeyi düşünmek istemiyorum :) sınawdan sonra E... yle buluşmaya karar verdik LAZUT ( küçük bi dip not:Lazut kelimesi Hemşin, Gürcü ve Laz dillerinde mısır manasına gelmektedir. ) cafe ' ye Konur1 Sokak No:10/
3-6 Kızılay / Ankara )  gittik kahvaltı yaptık bi güzel   yiğidi öldür hakkını yeme demişler. Efenim şöyle anlatıyım ; yaptığımız kahvaltıda karadeniz tadı vardı o kadar doğal ki anlatılmaz yaşınır dedikleri bu olsa gerek :) yani ben bir kafe ye oturduğum zaman önüme ne gelirse gelsin iki lokmadan fazlasını yiyemeyen ben tabağı sildim süpürdüm resmen :D herşeyden önce önümüze doğal birşeyler geliyo şu andaherşeyin tadının bozulduğu bir zamanda masamıza  leziz birşey geldiğinde bunun çakmamı doğalmı olduğunu anlayabiliyosunuz. Şahsen ben anladım :D bence öğrenci bütçesinede uygun en azından uyduruk bi yere gidip bi kahvaltı için birsürü birsürü para bayılmadık. aaaa birde akşam 18:00 dan sonrada canlı müzik varmış E... söyledi daha önce bi kaç kez dinleme şansı olmuş :) bir gün gideceğim mutlaka canlı müzik için kahvaltıyı zaten söylemem gerek yok fırsat buldukça orda olacağım. :D o güzelim karadeniz havasından çıkıp zombi vurmaya gittik :D çok seviyoruz biz zombi vurmayı gittik zombileri linç etmeye :D bir tane teyze geldi yanımıza yarım dünya oğlunu oynatacakmış... iyi, güzel, hoş,.. ama o oyun çocuklara göre değil ki :D bize göre :P neyse ben daha önce yenildim ve bıraktım teyze oyunu ' bilmediğini ' söyledi. Elime jetonu sıkıştırdı yardım et edasıyla. jetonu attım yarım dünyaya  gösterdim böyle böyle yap falan filan bu arada E... hala oyunda çocuk bi el oynayamadan jetonu yedi. Eeeee kadın bizi üçkağıtçı yaptı iki dakika da :D noluyo uleyynn!!! üçkağıtçı olduk :D  hayır sen bilmiyosun ne işin var hadi öğrenmek için geldin ne diye yardım etsin diye zorladığın kişiyi ( o ben oluyorum ) suçluyosun. E... onun yüzünden hakkını kaybetti. Kadın, kadın değil çeneden oluşmuş bi bütün resmen. Biz çantalarımızı alıp çıkarken halaaa bişeyler söylüyodu. yarım dünyada ' ben onu oynamak istemiyorum ' diyerek başka bi oyunun başına çoktann geçmişti ama o hala bize laf yetiştiriyodu :D yok anacım bundan sonra öyle önüne gelene yardım falan, önce şöyle baştan aşağı bir süzücem sonra yardımmı edecem iyilik mi edecem ne yaparsam yapcam olmuyo böle yardımımızla rezil oluyoruz.Daha sonra E... ye kredi kartı çıkarttırmak için bi bankaya gittik ne görelim banka kapalı tabi kapalı olur haftasonu bugün :/ ama iki akıllıda bankanın önüne gelince anlıyoruz :D kurs işini konuşalım dedik oraya kadar gitmişken konuştuk ettik. Hocalar iyi çıksada bi daha kurs aramak zorunda kalmasak :( bu arada ne çok şey yapmışız yorulduğumu hissettim şimdi daha çıkıp ders çalışacam hiç çalışasım yok ama büt e kalmak istemiyorum ki :(