27 Mar 2010

güzel bir gün..

hayatta liste yapıp şunu da yapmak istiyorum bunu da yapmak istiyorum dediğimiz çoğu şeylerden birini yaşadım evet yapamasamda yaşadım çok güzeldi şahsen ben kendi adıma baya eğlendim :) e... önce o anı yaşamak isteyip daha sonra ders vermeye kalksada o da bu hız işini sevdi bence. haklıydı aslında dikkat edilmeyince kötü sonuçlar doğurabilecek eğlenceli bişey :D ( tehlikeli olmasına rağmen eğlenceli olduğunu söyleyebiliyorum hala ) onu bunu bilmem kardeşim ben sevdim ve ehliyetimi aldıktan sonra bunun için özel bi derste alırım okadar :) sınaw öncesi güzel bi motivasyon oldu insan deşarj oluyo yokki başka tarifi :) tabi bütün bi günüm sadece böyle geçmedi günümü güzel yapan onlarla olan sohbetlerdi... açıkçası bugün farklıydı arkadaşların eski anılarını dinlerken atılan kahkahaların sesi en güzel melodi olmuştu uzun zamndır dinlemediğim :) ve o can alıcı konuya geldi ' Aşk! ' insan hayatta bir kere gözü kapalı seviyor dedi e... evet insan hayatta gözü kapalı bir kere aşık oluyor ve sadece onunla yaşadığı şeyler en ' ler oluyor... yok işte tıkanıyo cümle burda yazamıyorum ki kelimeler hatta harfler diziliyo birer birerde kendini hür bırakmaya cesaret edemiyo ama herşeye rağmen seviyorum ve bi gün gelecekki ben hiç birşeyi önemsemeden kimsenin sesini duymadan haykıracağım ' heyyytttt seviyorum ben nan seviyom hemde çok  seviyorum ' korkmadan kimseden çekinmeden kimseden hiç birşey beklemeden ... bunu yaptığım zman ne mutlu bana :D bi sefer daha yazmıştım bunu söyleyebildiklerim kadar söyleyemediklerim var. daha fazla konuşmayım ben en iyisi ve güzel bir günün ardından ben tekrar derslerin başına geçmeliyim haftaya sınaw war ve şansa bırakamam :(
biraz saçmaladım gibi ama neyse buda böyle olsun :P

2 yorum:

  1. Lan bi bildiğim var ki konuşuyorum değil mi? Tehlikeli dedim mi demedim mi? Hı dedim mi demedim mi? Geberiyodum az kalsın bugün :(
    Ben bundan sonra sevgilimin izinden ilerliyorum abicim.

    Bu arada 'aşk' sen ne özel ne güzel ne menem bi duygusun anlamadım ki ya... Neyse kafam iyi zaten sustum :D

    YanıtlaSil
  2. ewet güzel bi gündü ve tadında bırakmak gerekirdi kuzum bize okadar dersten sonra aynı şeyi bi daha hemde ogün istemen anlam veremedim yani ... sevgilinin izinden yürümek güzel bi yönteme benziyo gibi ara sıra :D
    napım kuzu nan o senin lafın işte içime bişi düştü ne bilim hepsi bi arada yaşıyoz işte :D

    YanıtlaSil