19 Mar 2010


Güneş bugün daha bi güzel aydınlatıyodu sanki gökyüzünü yada bana öyle geldi bahar hawası vardı kaç haftadır ama bana hep çok soğuk ve çekilmez geliyodu herşey o güzel baharın gelişine de sevinememiştim neyseki şimdi o kendi iç dünyamda yaşama sendromunu atlattım :) eğer farklı bi sonuçla karşılaşsaydım hayırlısı derdim belki ama planlarım içinde böyle bi durum olmadığı için sadece bu bahar  değil bir kaç baharım kendimi eve kapatarak geçerdi sanırım. aslında istemediğim bi şey değil istiyorum ama zamanı değil sanki :( hayatımda daha bi şeyleri yerine koyamdan birde böyle bi şeyn hayatımdaki yeni düzenini kafamda kuramıyorum. neyse şimdi daha iyiyim en azından dışarı çıkmak için hazırlandığımda dışarı içimde bi korku yaşayarak çıkmayacağım sürekli beynimde Acaba ! olmayak . derslerimi daha bi adapte olabileceğim . beklenmedik bir sonuçla karşılaşmaktan korkmayacağım bundan sonra daha tedbirli olacağım . her sınaw zamanında bi aksilik olmasına izin vermek istemiyorum . Artık hayatımda yol alan şeylerin engellere takılmadan ilerlemesini istiyorum ve şu en güzel bahar gününde o ağaçların bembeyaz çiçeklerinin doğduğu zamanda ben dışarıya çıkıp 'Hoşgeldin bahar ve Hoşgeldin yepyeni bir gün ' diye haykırmak istiyorum :) ne zamandır sabah saatinde elime aldığım bir bardak çaydan tek gram  tat alamıyodum tadını unutmuşum desem yeridir :) eee ne düşeneceğini şaşırıp onu mu düşünsem , bunu mu düşünsem , yok yok bu daha önde gelir bunu düşünüyüm diyerek içersem o çayı hiç bişey anlayamam değilmi ?.. mutlulukla içilen çayın tadı da başka oluyomuş :) :P

4 yorum:

  1. Fotoğrafı görmem yetti bir bahar yazısı okuyacağımı bilmeme :)) Meğer, adını bir türlü koyamadığım, ne olduğunu bilmediğim huzursuzluğum bundanmış. Sende ki bahar eksikliğinden :)) Tamamlandık neyse ki :)

    YanıtlaSil
  2. :) evet kuzum baharın geldiğini hissedebildim nihayet :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraf harika yazı da öyle:)

    YanıtlaSil