31 Mar 2010

büyük insan :/


garip bi dünyadayız gerçekten ...' büyüklük sadece yaşta olmuyo '  hep bunu savunmuşumdur. Bir insan yaşlandıkça hayattan gerçekten güzel birşeyler alıyosa yaşamayı, eğlenmeyi, görmeyi, ... hani ' herşeyi zmanında ve yerinde yaşamak ' derler ya işte öyle ozman büyük derim işte ' büyük insan' derim ben ona . Bugün tamda öyle bi olay geçti başımdan ... Değer verdiğim insanlardan biri kırdı  belli etmemeye çalıştım ama ne yazık ki kırıldığımda , utandığımda yada sinirlendiğimde yüzünden ne hissettiğini okutabilen insanlardanım çenem durmaz benim ben hemen bi insanın ağzının payını veririm diyemem bazen oluyor inkar edemem ama o da nazımın geçtiği kişilere ( bazen nadir yani :)) işte kırmaktan ve beni anlayamamasından korktuğum kişilerde yüzümden okuyomuş bu durumu bugün öğrendim bundan sonra daha dikkatli olacağım :D her neyseyaşça büyük olan kişi benden özürdiledi. Öyle çok şaşırdım ki utandım da bi an :$ özür dilemene gerek yok  desemde ısrarla ' beni o saate kadar beklediğini kırdığını düşündüğü için çok üzüldüğünü ve beni kırmak istemediğini 'söyledi o bunları söylerken ben her lafında biraz daha eziliyorum sanki bi taraftan çok utanç verici bi taraftan gururlandırıcı bişeydi garipti yani :) ben ona göstereceğim saygıyı yaşından değil bu dawranışından dolayı gösteririm. Tamam bazen suratı çelikmez olabiliyor ama ben hep bu anı aklıma getiririm... eeeee ne demişler ' yapılan kötülüğü unut ama iyiliği asla ' daha değişikti birini suya birini taşa yazdı sanırım ama tam olarak hatırlayamadım :D olsun özü budur ama ' iyiliği unutma! ' :D


İki gün sonra sınav var ve ben burdayım sadece bi kitapçıktan iki sayfacık soru çözebildim göz atmam gereken bi kaç ders daha var. Çok sıktı bu sınavlar bi baltayada sap olamadım ki ! bunu düşünerek çalışmak beni hırslandırıyo ama bıktım ya ders! ders! ders! sınav! sınav! sınav! midem bulandı artık :/

bir de ney var tabi hocanın verdiği notaları çalışamadım nasıl çalışacağımı bilmiyorumki :/ oda zamanla olacak. istiyorum çünkü ney i üflemeyi ( ney çalınmaz üflenir bu kuralı öğrendik :D ) pes etmek yok yola devam :)

Bu gün birde tesadüfen iş başvurusu yaptık E... yle bir sonuç çıksa iyi olurdu ama....Eğer olursa iyi olacak doya doya alışveriş yapabileceğiz :D ( oda olur bi gün )


Bi günü daha bi önceki günden değişik olarak yaşadık sıradaki değişiklikleri yada monotonlukları bekliyoruz ama sırayla gelin :D

1 yorum:

  1. Parayla değil zaten yavru kuzum sırayla :D
    Öhüm.. Öhüm.. Bahsi geçen kişiyi bugün gösterdiği olgunluktan dolayı sevmeye başlıyor gibi gibiyim :D

    Biri iş mi dedi? Para mı dedi?
    Korktum lem! Hayali bile çığır açacak cinsten :Pp

    YanıtlaSil