Translate

5 Şubat 2010 Cuma

.......ÖzL€n€n .........


Kaç zaman geçti sevda hüznünde beklerken seni.. Kalbimde sıcaklığını kaybetmiş kelimeler saklı. Aralıksız akan zamanın bir yerinde, takıldım yokluğuna. Bir tek kendine yangın acılarımla, aynı sızıyı dinliyorum… Karalanmış, bulanmış cümlelerin altında, Belki okunurs...un diye seni bulmaya çalışıyorum. uyanışlarım boşuna, bekleyişlerim boşuna Gözlerimizde böylesine yorgun bir geçmiş dururken. Yine de; bir umudun sesini dinlemek istiyorum… Teni morarmasın hayatın, gücenmesin dokunduğunda.. Bir ıslaklık hissedelim ama bu sonbahar olmasın… Özlemlerim saatini sana kurmuş… Düşlerimde sessizlik, gecemde bitmeyen sensizlik.. Kimdeyim, nerdeyim, ne yaparım.. Bilemiyorum özlenen bilemiyorum. Gittin… Gelmek için… Hala neredesin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan

Sevmek ya da sevmemek işte bütün mesele bu!...

     İnsan sevmeye nereden başlamalı? Günün sorusu bu olsun.       İnsan en çok kendinin düşmanı ve yine en çok kendinin dostu. Bir söz va...

Popüler